🚚 Doprava 🚚 od 1499 Kč ZDARMA ❤️. Sleva 10% na první nákup. Ke každému nákupu dárek! Kamenná prodejna: Višňová 569, Milovice. Po Milovicích nabízíme rozvoz až domů ve večerních hodinách ZDARMA.

Doprava a platba

Doprava a platba v eshopu PetsHits.cz

Zboží je možné uhradit těmito způsoby:

1) Bankovním převodem
2) Dobírkou (u objednávek nad 3000 Kč si vyhrazujeme právo zálohy na zboží ve výši 20% z ceny, která je splatná před odesláním zásilky, zbytek částky je možné hradit dobírkou)
3) Kartou nebo v hotovosti na prodejně PetsHits.cz, Višňová 569, Milovice
4) přes platební bránu Shoptet Pay 

Doručení zboží je možné těmito způsoby:

1) Česká pošta - balík do balíkovny (do 15 kg): cena 69 Kč

2) Česká pošta - balík do ruky (do 30 kg): cena 109 Kč
3) Zásilkovna - doručení na výdejní místo (do 5 kg): 89 Kč
4) Zásilkovna - doručení na výdejní místo (do 15 kg): 139 Kč
5) Zásilkovna - doručení na adresu (Home Delivery) do 5 kg: 109 Kč
6) Zásilkovna - doručení na adresu (Home Delivery) do 15 kg: 159 Kč
7) PPL - doručení na adresu (do 30 kg): 99 Kč
8) PPL Parcel - doručení na výdejní místo sítě PPL (do 30 kg): 75 Kč
9) Osobní odběr - prodejna PetsHits.cz: cena 0 Kč
10) Doprava Milovice - doprava v obci Milovice nad Labem, Benátecká Vrutice a Boží Dar. Doprava probíhá od pondělí do pátku v čase 18-21 hod. Cena: 0 Kč
11) Doprava okolí Milovice - platí pro obce: Lysá nad Labem, Zbožíčko, Benátky nad Jizerou, Jiřice, Lipník, Straky, Stratov, Všejany - ostatní obce na dotaz.
Doprava probíhá od pondělí do pátku v čase 18-21 hod. Hodinové časové rozmezí bude upřesněno den předem. Cena: 49 Kč

DOPRAVA ZDARMA: 
Doprava ZDARMA je u nás pro zásilky nad 1499 Kč do 30 kg. Pokud by Vaše zásilka přesáhla 30 kg, bude Vám účtována doprava jen 1x (doplatek za druhý balíček). Naše vlastní doprava nemá omezenou váhu zásilky. 

Dorazila Vám poškozená zásilka? 
I když je to málo pravděpodobné, mějte prosím na paměti, že vždy existuje riziko poškození zásilky během její přepravy. Doporučujeme vám proto při příjmu balíku věnovat pozornost jeho vizuální kontrole. Pokud zjistíte jakékoli známky poškození, neváhejte požádat kurýra o vyhotovení "protokolu o poškození zásilky", který následně společně s kurýrem vyplňte. Ideální je také, když můžete zásilku ihned zdokumentovat pomocí mobilního telefonu – fotografie výrazně usnadní jakýkoli reklamační proces. Po převezetí můžete zásilku v pohodě rozbalit ve svém domově. Pokud objevíte poškození na zboží až po rozbalení, prosíme, opět věc vyfoťte a ihned se s námi spojte. Jsme zde pro vás a společně najdeme vhodné řešení.

Kolik času máte na nahlášení poškozené zásilky?
Pro uplatnění reklamace je nutné událost nahlásit maximálně 24 hodin ode dne doručení zásilky. Na pozdější reklamace již bohužel přepravní společnosti neberou zřetel.